Serdecznie zapraszamy na nasz Obóz Taneczny w wieloma atrakcjami, w dniach 5-12 lipca w Jantarze nad morzem!

Obóz przeznaczony jest dla dzieci od 6 roku życia. 

Planujemy kameralny obóz na ok 40 dzieci, więc „kto pierwszy ten lepszy” 😉

Cena: 1450 zł

 

 

Co zapewniamy:

  • pobyt wyłącznie naszej grupy w atrakcyjnym Ośrodku Wypoczynkowym „Mewa” w 3 i 4-osobowych pokojach z własnymi łazienkami, TV i Wi-Fi,
  • dowóz i powrót uczestników autokarem klasy PREMIUM z TV, DVD, toaletą i klimatyzacją,
  • wykwalifikowaną kadrę wychowawczą i instruktorską
  • Ubezpieczenie NWW, OC oraz turystyczna gwarancja ubezpieczeniowa
  • Basen rekreacyjny, plac zabaw, balię do kąpieli, chatę na grilla, boiska do gry na terenie ośrodka
  • cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja)
  • Program animacyjno–rozrywkowy  (olimpiada sportowa, karaoke, dyskoteki z pokazami mody, Taniec z Gwiazdami, konkursy: na budowlę z piasku, czysty pokój, poczta obozowa i wiele, wiele innych)
  • salę taneczną na terenie ośrodka i dwa bloki taneczne dziennie po ok 1-1,5 godz. z profesjonalnym instruktorem
  • Kąpiele w morzu (opieka ratownika)
  • Ognisko z pieczeniem kiełbasek
  • Codzienne fotorelacje na Facebooku Mat Dance Studio (+ zamknięta grupa dla rodziców)
  • Pamiątkowy gadżet dla każdego uczestnika

Warunki uczestnictwa:

  • ukończony 6 rok życia
  • zgłoszenie dziecka (obozmds2020@gmail.com) i wpłata zaliczki 500 zł do dnia 30.04.2020r.
  • o zakwalifikowaniu uczestników na obóz decyduje kolejność wpłat zaliczek
  • Pozostałe 950 zł, płatne przelewem w terminie do 31.05.2020r
  • Wypełnienie karty kwalifikacyjnej uczestnika obozu tanecznego i przekazanie jej w terminie do 31.05.2020r

Informacje dodatkowe:

  • Mat Dance Studio wpisano do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Urzędu Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 2318 z Certyfikatem Gwarancji Ubezpieczeniowej Turystycznej o numerze M 517587 wydanym przez SIGNAL IDUNA
  • obóz zgłoszony w Mazowieckim Kuratorium Oświaty
  • Zebranie dotyczące wyjazdu odbędzie się w wyznaczonym terminie na początku czerwca – dokładną informację prześlemy bliżej terminu

Nasz obóz będzie spełniał wytyczne GIS, MZ i MEN dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży m.in:

1) Nasz ośrodek składa się z kilkunastu domków i osobno z budynku hotelowego, w którym znajduje się nasze pokoje, sala restauracyjna i sala treningowa.
Podczas naszego pobytu w części hotelowej będziemy tylko i wyłącznie my.
Nikt spoza naszego obozu nie będzie miał możliwości wejścia do naszej części tzw. Pawilonu hotelowego.
Teren Ośrodka na noc będzie zamykany.
Na terenie Ośrodka, również w naszym pawilonie hotelowym znajduję się monitoring.
Na noc nasza część będzie dodatkowo zamykana.
 
2) Pokoje o powierzchni ok 15m2 , będą 2 i 3 osobowe, każdy z własną łazienką, TV i Wi-Fi.
 
3) W restauracji podczas posiłków będzie tylko i wyłącznie nasza grupa.
Reszta gości (z domków), będzie miała wydawane posiłki w innych godzinach.
 
4) Jesteśmy zobligowani do codziennej dezynfekcji klamek pokoi, korytarzy itd.
 
5) Bardzo prosimy, aby każde dziecko było wyposażone w coś czym może zakryć buzię i nos (my zalecamy bardziej przyłbicę, niż maseczkę).
Dzieci nie będą zasłaniały buzi, zarówno podczas przebywania na zewnątrz, w restauracji, czy na sali treningowej, ale według wytycznych muszą być w nie wyposażone.
Dodatkowo prosimy o zabranie żelu/sprayu do dezynfekcji rąk.
My ze swojej strony, w razie potrzeby oczywiście będziemy mieli zarówno maseczki jednorazowe, jak i środki dezynfekujące.
 
6) Basen hotelowy, będzie nam udostępniany podobnie jak restauracja – w innych godzinach niż pozostałym gościom ośrodka.
 
7) Plaża – w tym roku, stosować się do tzw. sektorów, które zostaną nam narzucone na miejscu przez lokalny WOPR.
Każda kolonia/obóz dostaną swój sektor i możliwe godziny przebywania, tak, aby grupy nie miały możliwości mieszania się.
 
8) Odwiedziny rodziców – zaleca się ograniczenie ich do minimum. Oczywiście jeśli będą mieli Państwo taką wolę, jak najbardziej jest to możliwe, jednak poza ośrodkiem. Państwo jako „osoby z zewnątrz ośrodka” nie będziecie mieli wstępu na jego teren.
Z przyczyn bardziej psychologiczno -adaptacyjno-„tęsknionych” nie zalecamy 😉
 
9) W razie objawów wskazujących na chorobę musimy postępować zgodnie z załączonymi wytycznymi.
W hotelu, jeden pokój musi zostać przeznaczony na tzw. „izolatkę”.
Oczywiście będzie to tylko i wyłącznie izolatka na ew. nasz użytek, a nie pozostałych gości ośrodka.
 
10) Na zbiórkę przed odjazdem według wytycznych powinien odwozić dziecko jeden rodzic, aby ograniczyć mnożenie się osób.
Każdy z Państwa będzie musiał podpisać oświadczenie dla dziecka i siebie o braku infekcji oraz objawów chorobowych, oraz braku kontaktu z osobą chorą na covid, lub przebywającą na kwarantannie w ostatnich 14 dni przed obozem.

 

Dane do przelewów:

Mat Dance Studio 

ul. Rynek Starego Miasta 19/3

00-272 Warszawa

nr konta: 63 1910 1048 2205 0475 5513 0001

w tytule przelewu prosimy o podanie: imię i nazwisko dziecka + Jantar 20

 

Regulamin dokonywania zwrotów wpłat za wypoczynek:

  1. Zwrot wpłaconej zaliczki, przysługuje na Państwa wniosek najpóźniej do dnia 30.04.2020, w przypadku możliwości wejścia na miejsce osoby rezygnującej – dziecka z listy rezerwowej.
  2. Po wpłacie całości kwoty za obóz, przysługuje jej zwrot w 100%, w przypadku możliwości wejścia na miejsce osoby rezygnującej – dziecka z listy rezerwowej. Data wystąpienia o zwrot nie ma wówczas znaczenia.
  3. W przypadku rezygnacji uczestnika obozu po wpłacie całości kwoty,  po terminie wpłaty drugiej raty za obóz, czyli po 31.05.2020, z powodu przewlekłej choroby potwierdzonej przez lekarza lub zaistnienia innej niedyspozycji przed wyjazdem (np. złamanie) skutkującej tym samym niemożliwością uczestnictwa w obozie, organizator wypoczynku na wniosek Rodzica zwróci wpłatę pomniejszoną o koszty zakwaterowania i transportu. Jeśli jednak zaistnieje możliwość wejście na miejsce osoby rezygnującej dziecka z listy rezerwowej, wówczas zostanie przez organizatora zwrócone 100% wpłaty.
  4. Jeśli powyżej wspomniana rezygnacja opisana w punkcie 3 niniejszego regulaminu nastąpi przed upływem terminu wpłaty drugiej raty, wówczas przysługuje zwrot całości wpłat tak jak w punkcie 1 niniejszego regulaminu.
  5. Zwrot jakichkolwiek wpłat w trakcie trwania wypoczynku niezależnie od przyczyn, nie przysługuje.
  6. W przypadku zaistnienia konieczności dokonania przez nas jakichkolwiek zwrotów wpłaconych kwot, realizowane one będą na Państwa rzecz niezwłocznie (1-2 dni robocze od powzięcia informacji).
  7. Dostęp do list rezerwowych znajduje się zawsze u organizatora obozu:

 

Mateusz Mielcarz

Mat Dance Studio

telefon: 509-656-180

e-mail: obozmds2020@gmail.com

 

Dokumenty do pobrania:

Galeria: